Přidáno do košíku
Přidáno do košíku

Reklamace

.Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle Prodávajícího, tj. na adrese VLNA – HEP s.r.o., Polní 222, 411 48 Křešice. V provozovně musí být po celou provozní dobu Prodávajícího přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží. 

x

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko 'Přijímám vše' souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navštívit 'Přizpůsobit' a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.